ДОСТАВКА:

Каква ще бъде цената за доставка?
При поръчка за сума над 120.00лв получавате БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до посочен от Вас адрес/или до офис на СПИДИ/.
Ако поръчката Ви е под 120.00лв., то доставката до Ваш адрес/или до офис на СПИДИ/ ще бъде само 5.00 лв.

С коя куриерска фирма се осъществяват доставките?
Доставките на територията на България се извършват от куриерска фирма СПИДИ.

Кога мога да очаквам доставка?
След като се чуем по телефона, нашият консултант ще Ви информира точно кой ден ще си получите пратката. Стандартно, пратка се доставя от 2 до 5 работни дни от потвърждаване на поръчката, при условие, че адресът за доставка е валиден и е на територията РБългария и е посочен точно. За селища без офис на Куриера доставката се извършва съгласно график за обслужване от Куриера или до 5 дни, ако селището не е включено в график. Може да проверите кога се посещава Вашето населено място от СПИДИ, тук: ГРАФИК НА ОБСЛУЖВАНЕ.

Има ли значение дали поръчката ми ще бъде доставена до офис или до вкъщи?
Не, няма никакво значение. Поръчката ще бъде доставена до където на Вас ви е удобно, като това не оскъпява с нищо Вашата поръчка!

Как мога да променя адреса за доставка?
Вие може да промените адреса на доставка по два начина : чрез телефонен разговор на посочения телефон за контакт или чрез e-mail на посоченият e-mail за контакт.

Мога ли да си проследя пратката?

Да, чрез номера на товарителницата на Вашата пратка, можете лесно да я проследите тук: Проследяване на пратка в SPEEDY

ПОРЪЧКИ:

Как да направя поръчка?
Поръчка може да се направи лесно и бързо по 3 начина:
Начин 1: Директно от сайта - избирате си килима и съответния размер, както и желаните бройки и щракате върху бутона "КУПИ", след това си избирате ПРОДЪЛЖИ ПАЗАРУВАНЕТО или ВИЖ КОЛИЧКАТА. Избирате Виж количката, след това избирате ПЛАЩАНЕ и се отваря автоматично да си попълните данните като ГОСТ. Ако желаете да се регистрирате избирате поле РЕГИСТРАЦИЯ, където си попълвате данните. Ако вече сте регистриран потребител, избирате поле ВХОД и си влизате в профила.
Начин 2: Поръчка можете да направите на следните телефони: 0879 500510 и 0878 307070

Начин 3: Чрез бутона "БЪРЗА ПОРЪЧКА"- там попълнете Вашето име, телефон за връзка, поставете отметка, че сте съгласни с общите условия. След като я получим, ние ще Ви се обадим и запишем всички детайли по поръчката.

Как в една поръчка да избера няколко продукта?
Примерно желаете да поръчате 3 артикула: отваряте си първия артикул натискате бутона КУПИ. От отворения прозорец си избирате ПРОДЪЛЖИ ПАЗАРУВАНЕТО, след което по същия начин отивате и си избирате и втория артикул, натискате бутона КУПИ, и отново избирате ПРОДЪЛЖИ ПАЗАРУВАНЕТО, след което си избирате и третия артикул и натискате КУПИ. Сега вече избирате поле ВИЖ КОЛИЧКАТА. След което си попълвате данните, като със звездичка са всички ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ полета.

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?
В срок от 1 до 3 работни дни от получаване на заявката представител на eBebe.bg ще се свърже с Вас по телефона, за да се потвърди заявката или да Ви уведоми, че поръчаният артикул не е наличен.

Поръчката ми е била отменена. Защо?
Вашата поръчка може да бъде отменена, защото артикулът не е наличен, не е в подходящия търговски вид, не сте посочил/а коректен телефон за връзка. При всички случаи ще получите информация за причината чрез телефонно обаждане или e-mail.

Къде мога да открия номера на поръчката си?
След като Вие завършите Вашата поръчка, то ще получите автоматичен отговор от нашата административна система, че сте направил/а поръчка от eBebe.bg на посочения от Вас e-mail. В това съобщение ще намерите и номера на Вашата поръчка, с който може да получите повече информация относно нея.

Мога ли да поръчам без регистрация?
Разбира се, Вие може да направите Вашата поръчка без регистрация като гост. Следвайте стъпките , които системата ще Ви предложи, за да завършите Вашата поръчка.

Какви са начините на плащане на поръчката?
- в брой при получаване на доставката (наложен платеж). При доставка на пратката от куриера, може да заплатите с банкова карта директно на куриера. В офис на СПИДИ също може да се заплати с банкова карта;
- по банков път, нужно е да се свържете с нас, за да Ви изпратим проформа фактура, по която да направите банков превод.